Verhuizingen

Verhuizingen

Heeft u verhuisplannen, maar geen idee wat er allemaal bij komt kijken?

Waar gaat u heen, hoeveel ruimte heeft u nodig, wat komt er nog meer bij kijken?

Is uw organisatie al voorbereid?

Wat gaat het allemaal kosten en hoe blijft uw bedrijf in de tussentijd draaien?

Te druk met uw eigen werk om veel tijd kwijt te zijn om de voorbereidingen te treffen?

Uitgewerkte voorstellen

M4Office doet u uitgewerkte voorstellen op basis van uw wensen, zodat u de beslissingen snel en makkelijk kunt nemen. Zo weet u precies waar u aan begint.

Door een team te smeden dat in samenwerking de verhuizing aanpakt wordt ook enthousiasme in de organisatie voor de verhuizing gecreëerd. De coördinerende rol van M4Office geeft ruimte aan de teamleden en doet een maximaal beroep op ieders eigen professionaliteit.

M4Office helpt u bij

– Het inzichtelijk maken van processen, plattegrondindeling, begeleiding inrichting en voorbereidingen verhuizing
– Begeleiden van de aanvraag van offertes en begeleiding van de fysieke verhuizing
– Onderhouden van contact met alle betrokken externe partijen, zoals ICT, telefonie, aannemer, inrichting etc.
– Ondersteunen van de administratieve processen (verhuisberichten, contracten etc.)
– Begeleiden van de voorbereiding door het organiseren, schonen, archiveren van werkplekken
– Advisering inzake opslag en toegang van archieven

Referenties

Ervaring met particuliere en interne bedrijfsverhuizingen

Samenwerking met vele leveranciers, zoals automatisering, beveiliging, catering, telefonie,  tapijt, wanden,  meubelleveranciers,  binnenhuisarchitecten,  interieurbouwers

Verhuizing van een kantoor van 100 werkplekken, waarbij het nieuwbouwpand werd afgebouwd, nieuwe contracten werden afgesloten en  twee leegkomende panden werden opgeleverd

Verhuizing van diverse kantoren van ongeveer 10 werkplekken. Lees hier een referentie

Voor Interhome coördineerde M4Office alle operationele zaken rond ICT, bekabeling, schilderwerk, vloerbedekking, verhuisberichten en de daadwerkelijke verhuizing. Via een draaiboek wordt in de gaten gehouden dat alles op tijd in gang wordt gezet. Korte overlegmomenten om de lopende zaken door te nemen en besluiten te nemen volstaan voor Interhome. Directeur Hans Schenk: “Het is een geweldige formule, die mij veel kostbare tijd bespaart.”